A virágbolt tökéletes hely a virág- és virágdíszek marketingjéhez, és azok, akik itt dolgoznak – virágüzletek, virágmesterek vagy virágtervezők – szakképzett és hasznos darabokat kínálhatnak a virágokról és azok hordozásáról.

Annak érdekében, hogy kiválassza a legjobb helyet a várandós virágbolt-üzlet számára, adunk néhány tanácsot, amelyeket követhet, ha akar.

Virágbolt

A virágbolt-üzlet számára a legfontosabb, hogy nyereséges legyen, az a hely, mint pozíció, amint azt korábban mondtuk (főútnak vagy szabadkereskedelmi zónának kell lennie, azonban egy hely, amely előtt sokat halad el) olyan emberek, akik meglátogathatják és megcsodálhatják virágüzletedet, és esetleg virágot, csokrot vagy virágdíszt vásárolhatnak), és funkcionális térként, mert a virágüzletnek megfelelő körülményekre van szüksége a kiváló minőségű dolgok elkészítéséhez.

A funkcionális virágbolt helyiségének arányosnak kell lennie, egy vállalati ajtóból, kirakatból, eladási helyből, munkaterületből, raktárból, szociális helyiségekből. Véleményünk az, hogy nem szabad lemondanod az egyik szóközről. Amikor meglátogat egy lehetséges teret, gondolkodnia kell és el kell osztania azt az anyagi feltételeknek megfelelően.

Az ajtó és a kirakat a vállalkozás legerősebb pontja, különösen egy virágbolt számára. Az ajtóban található a külső fal, az ajtók és a kültéri reklámelemek. Az embereknek meg kell csodálniuk és visszatartaniuk az ajtót, ez vendégszeretetre és minőségre kell, hogy ösztönözze őket. Így a néző látogatóvá és esetleg klienssé válhat. A cégtáblára ki kell írni a “FLOWER SHOP” szót, és természetesen a nevet is, amelynek rövidnek, bizonyítékként, észrevehetőnek és könnyen visszatarthatónak kell lennie.

Leave a Reply

Your email address will not be published.